Przesyłki za towar o wartości powyżej 300 zł wysyłane są na koszt sklepu.

Koszty wysyłki obowiązujące poza okresami akcji promocyjnych:

ODBIÓR OSOBISTY    -  0 zł
Istnieje możliwość odbioru towaru osobistego w  Łodzi na ul. Narutowicza 56  wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym. Koszt odbioru osobistego
 
KURIER 
Paczka do 30 kg           - 12 zł
Kurier Pobranie           - 21 zł
Planowana dostawa D+ 24/48 h

PPACZKA MINI (kopertowa A4)  -  9,90 zł 
 przesyłka do 2 kg, o wymiarach 24 x 30 x 2 cm  

PACZKA W RUCHU         -   7 zł
Paczka o maksymalnych wymiarach: 20 x 30 x 50 cm. Planowana dostawa D+48h 
    Mapa kiosków  https://www.paczkawruchu.pl/?gclid=CJKl27Pj2MwCFebDcgodPX4HHA#/pl/znajdz-kiosk

      
 
IN POST PACZKOMATY 24/7   - 12,60 
Paczka do 12 kg  o max rozmiarach 41x38x64cm. W przypadku przekroczenia przez paczkę max rozmiarów, sklep zastrzega sobie prawo do zmiany formy i kosztów przesyłki po konsultacji z klientem.
    Mapa paczkomatów       https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost


Paczki, których wysokość przekracza 120 cm , lub szerokość czy wysokość  60 cm, lub suma boków przekracza 300 cm - są paczkami NIESORTOWALNYMI . Do kosztów takiej przesyłki dolicza się 19 zł.

Formy dostawy i terminy wysyłki

Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku firmą kurierską (DHL, K-EX , Delta) ,Pocztą Polską, In-Post. Dostępna jest również usługa Paczka w Ruchu. Paczek nie wysyłamy w soboty.

Przesyłka kurierska: doręczenie planowane 24-48 h  po dniu wysyłki na obszarze całego kraju. Gdyby tak się nie stało prosimy o kontakt z Naszym sklepem.
SPRAWDZ PRZY KURIERZE STAN PRZESYŁKI . W razie  ubytku koniecznie spisz protokół przy kurierze!! Jest on wymagany przy reklamcji w firmie kurierskiej i musi być koniecznie spisany przy odbiorze przesyłki NIE POŹNIEJ !!! 
 
Może dojść do sytuacji, że danego produktu aktualnie nie posiadamy na stanie. Wówczas czas realizacji zamówienia wydłuża się o kilka dni. W większości przypadków informacja o braku towaru znajduje się na stronie danego produktu. Dlatego też, najlepiej jest skontaktować się z Naszym sprzedawcą w godzinach 10-18 i spytać o dostępność towaru.
W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych.
Opóźnienia w dostawie także mogą wyniknąć z innych przyczyn losowych. 
Są to m.in.:
-choroba pracownika odpowiedzialnego za pakowanie
-opóźnienia w dostawie danego towaru
-nieodebranie paczek przez kuriera firmy wysyłkowej.
W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych.


Formy Płatności:
  Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:
a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);
b) za pobraniem – gotówką przy odbiorze Towaru,
c) za pośrednictwem serwisu PayU (udostępnianego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem    KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444) – płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową;

W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.