Przesyłki za towar o wartości powyżej 300 zł wysyłane są na koszt sklepu.
Koszty wysyłki obowiązujące poza okresami akcji promocyjnych: ODBIÓR OSOBISTY - 0 zł Istnieje możliwość odbioru towaru osobistego w Łodzi na ul. Narutowicza 56 wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym. Koszt odbioru osobistego Paczka do 30 kg - 12 zł Kurier Pobranie - 21 zł Planowana dostawa D+ 24/48 h IN POST PACZKOMATY 24/7 - 14,00 zł Paczka do 12 kg o max rozmiarach 41x38x64cm. W przypadku przekroczenia przez paczkę max rozmiarów, sklep zastrzega sobie prawo do zmiany formy i kosztów przesyłki po konsultacji z klientem. Mapa paczkomatów https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost PACZKA W RUCHU - aktualnie usługu niedostępna
Paczka o maksymalnych wymiarach: 20 x 30 x 50 cm. Planowana dostawa D+48h Mapa kiosków https://www.paczkawruchu.pl/?gclid=CJKl27Pj2MwCFebDcgodPX4HHA#/pl/znajdz-kiosk Formy dostawy i terminy wysyłki Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku firmą kurierską In-Post. Paczek nie wysyłamy w soboty. Przesyłka kurierska: doręczenie planowane 24-48 h po dniu wysyłki na obszarze całego kraju. Gdyby tak się nie stało prosimy o kontakt z Naszym sklepem. SPRAWDZ PRZY KURIERZE STAN PRZESYŁKI . W razie ubytku koniecznie spisz protokół przy kurierze!! Jest on wymagany przy reklamcji w firmie kurierskiej i musi być koniecznie spisany przy odbiorze przesyłki NIE POŹNIEJ !!!
Może dojść do sytuacji, że danego produktu aktualnie nie posiadamy na stanie. Wówczas czas realizacji zamówienia wydłuża się o kilka dni. W większości przypadków informacja o braku towaru znajduje się na stronie danego produktu. Dlatego też, najlepiej jest skontaktować się z Naszym sprzedawcą w godzinach 10-18 i spytać o dostępność towaru. W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych. Opóźnienia w dostawie także mogą wyniknąć z innych przyczyn losowych. Są to m.in.: -choroba pracownika odpowiedzialnego za pakowanie -opóźnienia w dostawie danego towaru -nieodebranie paczek przez kuriera firmy wysyłkowej. W większości przypadków towary wysyłane są w ciągu 24-48h od zarejestrowania wpływu należności na konto firmy, a ewentualne opóźnienia w terminie wysyłki nie przekraczają kilku dni roboczych. Formy Płatności:
Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:
a) przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy (przedpłata);
b) za pobraniem – gotówką przy odbiorze Towaru,
c) za pośrednictwem serwisu PayU (udostępnianego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444) – płatność online przelewem albo kartą kredytową/debetową;
W przypadku płatności za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty.
|